
Nowe Contact Center - wirtualne wsparcie obsługi telefonicznej
Od niemalże roku nasza infolinia wspierana jest przez wirtualnego doradcę. Przez ten czas bot miał okazje odpowiadać na Państwa pytania i przyjmować zgłoszenia zdarzeń awaryjnych.
Praca naszego wirtualnego kolegi jest na bieżąco monitorowana i analizowana pod kątem spełniania oczekiwań i zgodności z ustalonymi założeniami realizacji poszczególnych spraw. Mamy świadomość, że jeszcze sporo pracy i nauki czeka naszego bota , ale bardzo cieszymy się, że jesteście Państwo otwarci na współpracę z nim i że korzystacie z jego pomocy.
Jak i gdzie można porozmawiać z wirtualnym doradcą?
Zadzwoń na naszą infolinię 71 34 09 655 i wybierz opcję 3. Bot będzie dostępny również podczas zgłaszania zdarzenia awaryjnego na naszej linii alarmowej 994.
Co wirtualny doradca może dla Ciebie zrobić?
- Przyjąć zgłoszenie awarii
- Podać stan salda i stan wodomierza
- Przyjąć zgłoszenie z prośbą o oddzwonienie
- Udzielić informacji ogólnych
- Zarejestrować do usług takich jak:
- Komunikaty sms o awariach i planowanych pracach, Regulamin usługi znajdziesz tutaj
- Usługa informowania o ponadnormatywnym zużyciu wody, Regulamin usługi znajdziesz tutaj
Wszystkie uwagi prosimy zgłaszać na adres mailowy uwagibot@mpwik.wroc.pl